Tuesday, March 30, 2010

persiapan Hari Anugerah Cemerlang & Meeting PIBG

Hari anugerah cemerlang dan meeting PIBG akan diadakan pada 31.3.10. persiapan diadakan dengan penuh teliti dan protokol. persiapan pentasnya bertemakan ala inggeris style. dibantu oleh guru-guru praktikum yang memberimemberi komitmen yang tinggi. disaat-saat kesibukan itu MTQ peringkat PKG dan Sukan peringkat daerah akan berlangsung serentak. kesibukan ini membuatkann tekanan yang agak tinggi. sebagai guru sudah pasti akan menurut perintah dengan seadanya, walaupun terpaksa buat kerja di lopak orang lain.

apabila diarahkan dengan diminitkan nama maka adalah menjadi kewajipan untuk menjalankan tugas walau hakikat tidak tahu pangkal hujung nya. keletihan dan kepenatan tidak pernah di ungkapkan hanya pada Allah Rabbuljalil tempat untuk mengadu keresahan dan keletihan yang amat sangat.

semangat untk berkerja sesama rakan tidak pernah membuatkan rasa letih asalkan hati suka dan gembira tanpa diganggu gugat oleh orang ketiga. biar lah berkerja sehingga dinihari duit poket sudah ringan demi kebaikan untuk anak didik-didik.

No comments:

Post a Comment